Wiele kontrowersji wzbudziły na początku sezonu nowe skrzydła zamontowane w bolidach Ferrari. Obserwatorzy z innych zespołów uważali, że pod wpływem dużej prędkości skrzydła te uginają się, co jest zabronione regulaminem FIA.
Dyrektor techniczny Hondy, Geoffrey Willis dalej wierzy, że spojlery Ferrari są niezgodne z regulaminem. Willis uważa, że tylne skrzydło zamontowane w bolidzie Ferrari jest zbyt elastyczne.Wypowiadając się na ten temat dla włoskiego magazynu Autosprint Willis powiedział: „Napisałem list do przedstawiciela FIA, Charliego Whitinga, ponieważ prędkości bolidu Ferrari pod koniec każdej prostej są niewiarygodne. Myślę, że mam wystarczająco dużo dowodów zebranych na taśmach wideo, aby udowodnić, że tylne skrzydło jest zbyt elastyczne.”
27.04.2006 11:18
0
Cze.Teraz najlepiej doszukiwac sie nieprawidlowosci w samochodzie Ferrari.Honda niech lepiej zajmie sie soba co wyniki beda mieli lepsze a nie doszukiwac sie bledow u innych zespolow by zdobywac punkty przy zielonym stoliku.Pozdrawiam.
27.04.2006 14:14
0
Potwierdzam,nie moga byc konkurencyjni to lepiej namieszac u kogos innego!!!!!! Albo chca zwrócic uwage na kogos innego aby sami mogli jakis przekret zrobic!!!!!!!
27.04.2006 19:22
0
Prawda Czepiaja sie nie wiadomo po co.Niech lepiej zajma sie swoimi bolidami zeby nie wybuchaly na ostatniej prostej.Pozdrowionka.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się